pondělí, prosince 04, 2006

Horror před koncem roku

Za dobu co jsem naposledy psal o českém horrorově-internetovém dění se mnohé změnilo, takže jsem si řekl, proč zas jednou neupozornit na dobré věci z přírody a nevysmát se loserům.

Takže: Kordus skoro nepíše, xMort si koupil nového Kulhánka, Tron si založil dvanáctý blog a Mazlíčkové pochopili, že horror mají přenechat povolaným. Zdá se vám to slabé? Jo mě taky, ale alespoň budou mít hoši nějakou tu návštěvu, tak jim tam klikněte...



Chcete něco zajímavějšího? V posledních týdnech se objevily dva nové weby věnované čistě jen horroru. Ten starší, Horror.cz se stihnul stát během krátké doby své existence kultovním. Pokud se chcete pobavit, rozhodně ho nevynechejte a ani nemusíte znát pozadí mého a Humanbeingova krátkého románku s Andreou, šikovnou to překladatelkou. Prosím, až budete mít někdy pocit, že takhle dopadla Studna tak mi dejte vědět, vzdám se tam veškerých práv. To web druhý, stylově nazvaný Necronomicon je o poznání kvalitnější. Nejde sice o žádne extra zjevení, ale určitě se to dá číst a první a druhý díl ze série článků o historii filmového horroru jsou hodně slušné. Snad to hochům vydrží.



Když už jsem u toho chválení, Apache, mimo další aktivity, publikoval komentovaný seznam svých 50 nej horrorových povídek se kterým vpodstatě nelze nesouhlasit. V létě jsem četl jím sestavenou třídílnou antologii Na dobrou noc a lituju ty z vás (tj. drtivou většinu), kterým se nikdy nedostane do rukou. Spolčně s Hlasem krve, Lupiči mrtvol a především Tichou hrůzou je to vůbec to nejlepší co u nás kdy v této oblasti vyšlo. Jedno vydání jsem zapůjčil na Ukrajinu, třeba se ještě někdy někde zjeví.

A chválení pokračuje. Humanbeing od základů překopal svůj blog a začal znova a lépe. Doufejme, že mu to v podobném stylu vydrží.



A vůbec nejlepší je samochvála! Malilinko jsem pomohl Jirkovi Zídkovi s přípravou první ze série specializovaných časáků, kde by se do budoucna snad měly objevovat zajímavé dvd premiéry a hlavně zajímavé texty. Ten první je o vlkodlacích a lehce samožersky jsem ho vychválil už na Studně. Teď už se o něm rozepisovat nebudu, přidám jen jeden rozkaz. Jděte a kupte si to!

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Nejen tento článek, ale celý blog je stejně debilní jako jeho autor