středa, ledna 11, 2006

Surface podruhé a (asi) naposledy

Když jsem tu předevčírem brečel nad tím, jaký ma Surface fajn námět a že ho do šedi průměru táhne hlavně zbytečná dějová linie na úrovni filmu Mac and Me, netušil jsem, jak moc se to ještě zhorší. Scénáristé totiž viděli i Free Willy a tak se náš čtrnáctiletý hrdina vydává k moři, aby.... Někdo by mohl namítnout, že spoiluju podstatnou a zajímavou část děje, ale mě jde hlavně o to vás odradit a varovat, protože tahle dějová linie je zajímavá asi jako sbírání kalendáříčků. Malé děti to pobaví, vy se uchechtnete, ale ztrácet čas byste tím nechtěli.


Přitom ten seriál má fakt potenciál, to tajemno kolem nově objevených tvoru je výborné. A poslední díl, který jsem viděl (1x08) končí opravdu zajímavě a dává tušit, že už v tom dalším možná... Jenže co je platné, že sympatická část hrdinů si svařuje vlastní ponorku, aby s ní sestoupili buhví kam, když většinu času koukáte na otravného kudrnatého parchanta, ktery se snaží dělat, že je smutny. A vůbec, dnes jsem dal první dil Invasion a to vypadá na jinačí kávu.

Žádné komentáře: